هیچ دینی به اندازه اسلام به موضوع حقوق بشر نپرداخته است

آسیابی گفت: هیچ دین و آیینی در دنیا به اندازه اسلام به حقوق بشر نپرداخته و به آن توجه نداشته و ندارد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حیدر آسیابی» امروز «یکشنبه ١٢ تیر» در نشست علما و اندیشمندان گلستان با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: یکی از توطئه های دشمن هلیه نظام و انقلاب این بوده است که همیشه افراد موثر و صاحبان اندیشه و تفکر ما را ترور کرده مانند آن جنایتی که درباره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب انجام دادند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب در سال های ابتدایی انقلاب گفت: خداراشکرگزاریم که در جریان آن اقدام تروریستی خداوند آیت الله خامنه ای را به عنوان ذخیره الهی برای این نظام و انقلاب حفظ کرد.

 

وی افزود: امروز به اذعان همه رهبران سیاسی دنیا در درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تردیدی نیست که این رهبری حکیمانه سبب شد در همه این سالها از بحران ها به سلامت عبور کنیم.

 

آسیابی درباره تعریف مصطلح حقوق بشر در دنیا گفت: حقوق بشر فارغ از قومیت ها و ملیت ها و به نوعی حقوق انسان ها را شامل می شود و در اسلام نیز از ان به عنوان حقوق مشترک انسان ها پرداخته شده است‌. به تعبیر دیگر حقوقی که خداوند به انسان ها داده که فطری است.

 

وی تصریح کرد: هیچ دین و آیینی در دنیا به اندازه اسلام به حقوق بشر نپرداخته و به آن توجه نداشته و ندارد. بیش از ۱۴۰۰ سال قبل اسلام درباره حقوق انسان‌ها سخن گفته اما مدعیان دروغین حقوق بشر که آمریکایی ها و غربی ها هستند در تاریخ ۱۵۰ ساله خود کارنامه سیاهی در حوزه حقوق بشر دارند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز دنیا مانند سابق نیست که آمریکا بتواند یکطرفه نظرات خود را به دیگر کشورها تحمیل کند. ضمن اینکه باید گفته شود که آمریکا بزرگترین دشمن و ناقض حقوق بشر است.

 

وی با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی با ایران ناامید است، افزود: ما به سطحی از بازدارندگی رسیدیم که دشمن جرات تهدید ما را ندارد اما نگران این هستیم که در فضای مجازی اذهان جوانان ما که سرمایه های ما هستند را به انحراف بکشاند.

 

 

کد خبر 1192437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha