کانون های فرهنگی و هنری  رواق خودشان را مشخص کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: کانون های فرهنگی و هنری تا ۲۷ تیرماه فرصت دارند که رواق خودشان را مشخص کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام مهدی پودینه» در جلسه رابطین فهمای سیستان و بلوچستان بیان داشت: مسئولان کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و روابطین ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در شهرستانها به چهارمین دوره  رویداد ملی فهما ورود جدی و خوب داشته باشند. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه  رابطین فرهنگی در شهرستانهادر زمینه اجرای چهارمی دوره رویداد ملی فهما فعال و قوی عمل کنند، ادامه داد: افراد شاخص را برای رابط فرهنگی طرح ملی فهما در شهرستان ها انتخاب کنید.

 

 پودینه با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان این ظرفیت و پتانسیل راد دارد که در طرح ملی فهما بدرخشد، یادآور شد: با وجود  مشکلات و محرومیت ها، طرحملی فهما در استا اجرایی خواهدشد اگر چه مشکلات احصا و به تهران گزارش شده است.

 

وی با اعلام اینکه مسئوران کانون های فرهنگی و هنری دستورالعمل فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در چهاریم دوره ملی فهما را به دقت مطالعه کنند، افزود: کانون های فرهنگی و هنری تا 27 تیرماه فرصت دارند که رواق خودشان را مشخص کنند.

کد خبر 1192800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha