طرح آبرسانی به روستای خطیبی زیرکوه به بهره برداری رسید

با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان زیرکوه پروژه آبرسانی به روستای خطیبی شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، استاندار خراسان جنوبی امروز(16 تیر) به منظور بازدید و افتتاح طرح های عمرانی و حضور در شورای اداری طی سفری یک روزه وارد شهرستان زیرکوه شد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ابتدای ورود به شهرستان زیرکوه در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافتند و سپس از میدان ورودی شهرستان زیرکوه بازدید کردند.

 

با حضور «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان زیرکوه پروژه آبرسانی به روستای خطیبی شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

 

این پروژه با اعتباری بالغ بر 980 میلیون ریال طی سفر استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه افتتاح شده است و 24 خانوار با جمعیت 77 نفر از مزایای این طرح آبرسانی برخوردار می شوند.

 

 

شرکت آب و فاضلاب برای این پروژه، 450 متر شبکه داخلی اجرا و 22 انشعاب و پمپ با اعتبار ۹۸ میلیون تومان نصب کرده است.


شایان ذکر است: در جریان سفر استاندار به شهرستان زیرکوه و بازدید از روستای خطیبی در اردیبهشت ماه سال جاری، تأمین آب آشامیدنی به عنوان مهمترین درخواست اهالی مطرح شد و با دستور ویژه استاندار در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت. شرکت آب و فاضلاب، در مدت زمان بسیار محدود یک ماه، این پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری کرد.

 

 

کد خبر 1193752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha