جایگاه و مقام حضرت علی(ع) برای نسل امروزی تبیین شود

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه حجاب محدودیت نیست، گفت: حضرت علی(ع)، جایگاه و مقامات ایشان برای نسل امروزی به ویژه جوانان بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهارکرد: عید غدیر عیدالله اکبر است.

 

امام جمعه خمام با تبریک فرا رسیدن عید قربان، افزود: در این روز سفارش شده حتی کسانی نمی‌توانند یک گوسفند بخرند چند نفر شریک شوند و گوشتش را بین فقرا و مستمندان تقسیم کنند.

 

وی دهه ولایت را تبریک گفت: عید غدیر بهترین فرصت برای معرفی حضرت علی(ع) است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی تاکید کرد: حضرت علی(ع)، جایگاه و مقامات ایشان برای نسل امروزی به ویژه جوانان بیان شود.

 

خطیب نماز جمعه خمام به بحث مالیات اشاره کرد و افزود: برخی فکر می‌کنند دریافت مالیات پول زور است در حالی که اینگونه نیست و در تمام کشورهای دنیا  به ویژه کشورهای پیشرفته حتی تا۸۰ درصد بودجه‌های سالانه خود را ازدریافت مالیات تامین می‌کنند، اما متاسفانه فرار مالیاتی در کشور ما فراوان است.

 

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان‌کرد: حجاب برای کرامت زن است تا شخصیت اوحفظ شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه حجاب محدودیت نیست، افزود: حجاب به این معنانیست که زن در مسائل اجتماعی و... وارد نشود، حجاب مصونیت است و محدودیت نیست.

 

امام جمعه خمام ادامه داد: همین بانوان محجبه ورزشکار کشورمان در میادین بین‌المللی مدال کسب می‌کنند و پرچم ایران اسلامی را بالا می‌برند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی استقرار ادارات در خمام را از مطالبات مردم این شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: با تمام لوازمش اداره مستقل باامکانات برای خدمات دادن به مردم شهرستان، نه به صورت حداقلی باید ادارات با لوازمش تشکیل شود.

 

کد خبر 1194075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha