بستر لازم برای قربانی بهداشتی دام و نذورات در عید قربان انجام می‌شود

فتوحی با بیان اینکه در عید قربان همه عوامل مرتبط به خصوص دامپزشکی نظارت خود را بر ذبح بهداشتی دام و نذورات خواهند داشت گفت: همه دستگاه‌ها ملزم شدند نظارت خود را بر واحدهای تولیدی و کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (شنبه ۱۸ تیر) در جلسه کارگروه تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: بنا شد با توجه به عید قربان همه عوامل مرتبط به خصوص دامپزشکی نظارت کامل را بر ذبح نذورات داشته باشند و بستر لازم برای قربانی دام با رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر اطلاع‌رسانی مراکز خرید و قربانی دام معتبر اضافه کرد: با توجه به خطر بیماری‌های مشترک بین دام و انسان این موضوع باید به صورت ویژه از سوی متولیان به خصوص دامپزشکی پیگیری شود.

 

وی با بیان اینکه همچنین بستر لازم برای کشتار بهداشتی دام در دیگر ایام سال از دیگری مواردی است که دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به آن اقدام کنند افزود: همه دستگاه‌ها ملزم شدند که بر واحدهای تولیدی به خصوص مواردی که به جهاد کشاورزی مربوط است نظارت داشته و قیمت‌ها را کنترل کنند.

 

فتوحی با اشاره به اینکه کارگروه تنظیم بازار تنها نباید بر روی بخشی تمرکز کند و باید در همه امور ورود کند ادامه داد: مسئولان باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام و بستر را فراهم کنند تا ضمن جلوگیری از ضربه به تولید امنیت غذایی مردم تامین و از خسارات جلوگیری شود.

 

وی تصریح کرد: پیگیری اختصاص سهمیه وارد کردن گاز کولر به استان به دلیل شرایط آب و هوایی گرم خوزستان و تعدیل کردن قیمت آن از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

کد خبر 1194454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha