مقاومت ملت های آزادی خواه جامعه کفر به عقب نشینی وادار کرده است

حجت الاسلام محمودی با اشاره به سرگردانی سران ظلم در لبنان، فلسطین و سوریه گفت: مقاومت ملت های آزادی خواه جامعه کفر به عقب نشینی وادار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« در خطبه های نماز عید قربان اصفهان با اشاره به مناسک حج و عقب نشینی دشمن اظهارداشت: ایستادگی در برابر دشمنان موجب عقب نشینی آنان خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: : مقاومت ملت های آزادی خواه جامعه کفر به عقب نشینی وادار کرده و آنان به دلیل همین ایستادگی در کشورهای لبنان، فلسطین و سوریه سرگردان هستند.

 

وی ادامه داد: ایستادگی و عدم ترس در برابر ظالمان جهان همواره موجب پیروزی شده و اگر ترسی در ما ایجاد و سازشی صورت بگیرد آنگاه فرصت سازی برای ظلم و ستم فراهم می شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری مناسک حج گفت: در این مناسک و کنگره عظیم باید دشمن واقعی شناخته و به جهانیان معرفی شود.

 

وی ادامه داد: امروز حجاج با حضور عظیم خود در مناسک حج در این فریضه و واجب دینی شرکت کرده و از اعمال این ایام از دنیا و وابستگی های آن دل کنده اند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همواره انسان در معرض آزمایش های الهی قرار دارد، تصریح کرد: گاهی این آزمایش با جدایی از مادیات و وابستگی های دنیایی و گاهی در انجام اعمال عبادی است.

 

وی مناسک حج را مایه وحدت در کنار انجام اعمال عبادی معرفی کرد و اذعان داشت: حفظ وحدت اسلامی برای پیروزی و مقابله با دشمن لازم بوده و نباید فرصت سازی برای دشمن به واسطه تفرقه صورت گیرد.

 

کد خبر 1194641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha