۱۷ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و‌ مرزی خراسان جنوبی توزیع می شود

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت و ولایت در مناطق محروم و‌ مرزی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «رضا مهدوی» صبح امروز (۲۱ تیر) در مراسم نهضت کمک های مومنانه با تبریک دهه امامت و‌ولایت اظهار کرد: امسال این دومین مرحله از نهضت کمک های مومنانه است که برای توزیع در ایام دهه امامت و امامت برنامه‌ریزی شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در این مرحله حدود ۱۷ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار پرس غذای گرم با اولویت شهرهای مرزی و مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

وی ارزش مجموع بسته های معیشتی و غذاهای گرم را ۳۷ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم است که از امروز توزیع آن آغاز شده است.

 

سردار مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۴ میلیارد تومان در بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نهضت کمک های مومنانه تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره)، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، آستان قدس، اوقاف، سازمان زندان ها در بحث بسته های معیشتی و ازدواج آسان و تأمین جهیزیه و آزادی زندانیان همکاری دارند.

 

 

کد خبر 1195180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha