خادمیاران رضوی بیش از هزار بسته گوشت نذری به نیازمندان ساروی اهدا کردند

عمادی از توزیع گوشت ۶۱رأس گوسفند به مناسبت عید قربان بین نیازمندان شهرستان ساری خبر داد و گفت: این کمک مومنانه به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع)۹ تهیه و توزیع شد.

«سیدرضا عمادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن ارائه گزارش مختصری از چگونگی ارائه خدمات کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در مرکز استان مازندران در راستای رفع آلام نیازمندان، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان ساری از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند

 

معاون امور خادمیاری دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری به همت والای خادمیاران رضوی برای رونق بخشیدن به سفره عید نیازمندان در عید قربان اشاره و بیان کرد: ذبح شرعی ۶رأس گوسفند را در عید قربان با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین داشتیم.

 

 عمادی با اشاره به اینکه بسته بندی گوشت‌های قربانی با رعایت نکات بهداشتی انجام شد، گفت: این بسته‌ها به خانوار‌های کم برخوردار شناسایی شده تحت پوشش کانون‌های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان‌ها و روستاهای مرکز استان در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی توزیع شد.

 

وی یادآورشد: گوشت های نذری در قالب هزار و ۴۰۵ بسته 1 کیلوگرمی به ارزش ۲میلیارد و ۵۲۹میلیون ریال در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.
 

کد خبر 1195277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha