توزیع گوشت ۲۶ راس گاو و گوسفند بین ۵۳۰ خانواده ی نیازمند قائم شهری

فاضل زاده گفت: به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر، سفره ی ۵۳۰ خانواده ی نیازمند، در عید قربان به گوشت قربانی برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) متبرک شد .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با عید قربان، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این ایام بالغ‌بر ۸۵۰ میلیون ریال صرف دستگیری از محرومین کردند .

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر بابیان اینکه با مشارکت خادمیاران رضوی، تعداد ۲۶ رأس گاو و گوسفند از سوی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر، قربانی و گوشت آن بین ۵۳۰ خانواده‌ی محروم توزیع شد، یادآورشد: البته خادمیاران رضوی در ابتدای هر ماه قمری نیز به نیت امام رضا(ع) قربانی و گوشت های نذری را در اختیار جامعه هدف قرار می دهند.
 

وی با بیان این که دهه ی ولایت و امامت و روز عیدالاضحی از فرصت های کم نظیری برای ارائه ی خدمت به محرومان است، گفت: به همت خادمیاران و یاوران کانون های محله ای خدمت رضوی این شهرستان و همیاری خیرین نیک اندیش، به مناسبت عید سعید قربان، گوشت های نذری تهیه و  برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) بین خانواده های نیازمند محلات و روستاهای تحت پوشش توزیع شد.

کد خبر 1195282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha