مشارکت هنرمندان ۳۲ کشور جهان در جشنواره بین ­المللی کاریکاتور مالیات شیراز

حسینی گفت: کاریکاتوریست های ۳۲ کشور جهان در جشنواره بین ­المللی کاریکاتور مالیات شیراز شرکت کرده اند که ۳۰۲ اثر از آنها به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فاطمه حسینی»، امروز (سه شنبه 21 تیر) با اشاره به برگزاری جشنواره بین­ المللی کاریکاتور مالیات شیراز در جمع خبرنگاران گفت: کاریکاتوریست های 32 کشور جهان در جشنواره بین ­المللی کاریکاتور مالیات شیراز شرکت کرده اند که 302 اثر از آنها به دبیرخانه ارسال شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان فارس افزود: پس از گزینش اولیه 81 اثر به مرحله داوری راه یافته اند و «رائد خلیل» از سوریه، «کارلوس آموریم» از برزیل و «احمدرضا سهرابی»، «ناهید مقصودی» و «لاله ضیایی» از ایران، داوری نهایی آثار جشنواره را انجام دادند.

وی اضافه کرد: طی چند مرحله داوری 18 اثر از کاریکاتوریست ­های ایران، روسیه، ترکیه، اندونزی، مقدونیه، ارمنستان، اوکراین و بلغارستان به مرحله نهایی راه یافتند.

حسینی با اشاره به اهداف این جشنواره بین ­المللی کاریکاتور بیان کرد: توسعه فرهنگ مالیاتی، نقش مالیات در توسعه و اقتصاد و بررسی چالش­ های فرار مالیاتی از نگاه طنز و کاریکاتور از اهداف جشنواره بین ­المللی کاریکاتور مالیات شیراز است.

وی اعلام کرد: کاریکاتورهای جردن پوپ از مقدونیه، حیکمت کیل از ترکیه، بهرام حمیدی، بهمن جلالی نوکنده و نسترن مرتضی ­لو از ایران نیز به عنوان پنج اثر برتر جشنواره انتخاب شدند و آگوست ویدودو از اندونزی، آناتولی رادین از روسیه، مهدیه صباغکار از ایران، میتراد گازاریان از ارمنستان، محمدعلی رجبی از ایران، اولگ لاکتوف از اوکراین، الکساندر سیدورنکو از اوکراین، سرگئی سولولوف از روسیه، والتین گئورگیو از بلغارستان و ویا چسلاو از اوکراین نیز لوح تقدیر جشنواره را دریافت کردند.

خاطر نشان می شود، جشنواره بین­ا لمللی کاریکاتور مالیات شیراز به همت اداره کل امور مالیاتی فارس و به مناسبت هفته «مالیات» برگزار شد.

کد خبر 1195408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha