۵۵۰ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج گلستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

سردار ملک شاهکوهی گفت: از ابتدای شروع رزمایش های کمک مومنانه در استان گلستان تاکنون از سوی سپاه و بسیج حدود ۵۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزازی شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در بیست و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج در استان گلستان اظهار کرد: بسیج برخاسته از مردم، در کنار مردم و برای خدمت به مردم بوده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه گره‌های زیادی به دست توانمند بسیج باز شده است، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته و با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی روشن است که هروقت مردم در صحنه حاضر شدند جلوه هایی زیبا رقم خورد و هرجا مردم پای کار آمدند، موانع یکی پس از دیگری برداشته و مشکلات کمتر شد.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج عنوان کرد: بسیچ به معنای پای کار آمدن مردم برای خود مردم است چراکه ما در نهاد مقدس بسیج هیچ شانی بالاتر از خادمی مردم برای خود قائل نیستیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه یکی از ناب ترین عرصه های خدمت رسانی به مردم است که حاصل نفس قدسی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است زیرا این حرکت با فرمان ایشان شکل گرفت.

 

وی اعلام کرد: در این مرحله ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند استان توزیع خواهد شد تا از ابتدای شروع کار ۵۵۰ هزار بسته بین نیازمندان توزیع کرده باشیم.

کد خبر 1195990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha