در روز عید غدیر سفره اطعام مولا علی (ع) در سراسر استان کرمانشاه انداخته خواهد شد

بهشتی راد گفت: در روز غدیر سفره اطعام مولا علی (ع) در شهر کرمانشاه و در بلوار طاقبستان از میدان معلم تا میدان کوهنورد و شهرستان های تابعه انداخته می شود.

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن اشاره به توزیع بسته های معیشتی در دهه امامت و ولایت ،گفت:عید غدیر از بزرگترین اعیاد شیعیان است. بنابر روایات در روز هجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجرت، پیامبر اکرم(ص) به دستور خدا، امام علی(ع) را به مقام خلافت و امامت منصوب کرد. واقعه غدیر در سفر حجة الوداع سال دهم هجری و در سرزمین غدیر خم روی داد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه،افزود:، گفت: در روز عید غدیر در مجموع ۵۰ هزار پرس غذا به مهمان حاضر بر سر این سفره اطعام می‌شوند که سهم شهر کرمانشاه ۲۴ هزار پرس است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:جهت کمک به نیازمندان  یک بانک اطلاعاتی کامل از نیازمندان این استان تهیه کرده‌ایم که در چند مرحله این اطلاعات راستی آزمایی شده و این بانک اطلاعاتی در کشور بی‌نظیر است.

 

 

بهشتی راد تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت ۲۵ هزار بسته‌های معیشتی آماده شد و در هر مرحله ۶ هزار بسته در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌های این استان توزیع می‌شود.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، اظهار کرد:در روز عید غدیر پیاده روی خانوادگی از پارک فدک واقع در ابتدای بلوار طاق بستان تا میدان معلم برگزار می‌شود که در پایان این پیاده روی به سفره مولا علی (ع) ختم می‌شود.

 

 

کد خبر 1196934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha