شهدا طلایه‌داران وحدت امت اسلامی هستند/ دشمن همواره در حال اختلاف‌افکنی است

سردار ملک شاهکوهی گفت: مهمترین عامل وحدت در جامعه اسلامی همین شهدا هستند؛ آنان طلایه داران وحدت امت اسلامی هستند و ما به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» در همایش «حج محور وحدت امت اسلامی» اظهارکرد: یکی از مهمترین عامل وحدت در جامعه اسلامی همین شهدا هستند؛ آنان طلایه داران وحدت امت اسلامی هستند و ما به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه‌ نینوا گلستان گفت: همدلی که امروز در استان گلستان بین اقوام و مذاهب و حتی مسئولان وجود دارد یکی از دلایل آن شهدای گرانقدر ما از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، مدافعان حرم، شهدای سلامت و... است.

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت و انسجام بوده و هرچند توانسته آسیب‌هایی ایجاد کند اما موفق نشده این وحدت را برهم بزند.

 

سردار ملک‌ شاهکوهی گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا این نظام و انقلاب را از پای در بیاورند اما دست خدا همراه این ملت و کشور بوده و هست. اینکه شیعه و سنی در مقابل دشمن ایستادند و مقاومت کردند فقط خواست خدا بوده که محبت نسبت به هم در دل‌ها ایجاد کرده است.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا ادامه داد: این خیمه شب بازی که بایدن به راه انداخته فقط یک پیام دارد و ان هم افول آمریکاست. 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهارکرد: دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی است و تا کنون با هوشیاری و عملکرد خوب علمای شیعه و سنی نتوانسته به اهداف خود برسد و از این به بعد هم باید هم باید بیشتر مراقب این توطئه ها باشیم.

 

 

کد خبر 1197018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha