انقلاب اسلامی سبب احیای حج واقعی شد

آخوند کسلخه با بیان اینکه حج سبب وحدت امت اسلامی می‌شود گفت: انقلاب اسلامی سبب شد تا حج به معنای واقعی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند «مراد محمد کسلخه» در همایش " حج محور وحدت امت اسلامی" اظهارکرد: در طول تاریخ بشریت، همواره انسان ها  به دو قسم مستکبرین و مستضعفین بوده و هستند.

 

امام جمعه اهل سنت روستای قره‌ماخر گفت: مستکبرین همیشه تلاش کرده اند تا انسان های مومن و مسلمان را از صحنه بیرون و تابع خود کنند اما اراده خداوند فوق اراده بشر است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی با انواع تحریم ها و نفاق افکنی، سعی دارد بین ما رخنه کند و ما باید بسیار مراقب و هشیار باشیم. مسئله حج سبب وحدت و انسجام همه مسلمانان می شود.

 

آخوند کسلخه عنوان کرد: حج ما قلب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هم فرق دارد. پس از پیروزی انقلاب حج واقعی بین مسلمانان واقعی شد و امروز در عرفه مراسم برائت مشرکان را انجام می دهند.

 

وی گفت: ما باید قدردان نظام باشیم که مسئله حج را تحقق بخشید. نظام و قرآن ابعاد سیاسی و عبادی است و باید در همه حوزه ها تابع رهبر معظم انقلاب باشیم. 

 

آخوند کسلخه افزود: رهبران سعودی که مدعی خادمی حرمین شریفین هستند به قرآن و اسلام عمل نمی کنند، این چه جور اسلامی است که اجازه می‌دهد با مستکبران شراکت کرد.

 

وی افزود: اگر دشمنان اسلام و ایتکبار جهانی را بشناسیم خواهیم دید که آنان در پی از بین بردن وحدت اسلامی هستند.

 

 

کد خبر 1197025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha