بسته های معیشتی بین نیازمندان لرستانی توزیع شد

ابدالی پور با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط کانون های مساجد، گفت: همزمان با عید غدیر ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی توزیع شد.

 

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و همراهی خیرین در طول دهه ولایت بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درکانون های فرهنگی وهنری در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون طی ۱۷ مرحله گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: به مناسبت عید غدیر یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در لرستان توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ مرحله گوشت قربانی در لرستان توزیع شده است، گفت: همزمان با عید سعید غدیر۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب طرح قربانی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

ابدالی پور با بیان اینکه گوشت های قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود، ادامه داد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

کد خبر 1197539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha