توزیع بیش از هشت هزار کیلوگرم گوشت و برنج میان نیازمندان توسط بهزیستی فارس در دهه ولایت

هوشیار گفت: بهزیستی فارس در پویش «عید تا عید» از عید قربان تا عید غدیر با همراهی خیرین استان فارس بیش از هشت هزار کیلوگرم گوشت و برنج میان نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) با تبریک دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: بهزیستی فارس در پویش «عید تا عید»  از عید قربان تا عید غدیر با همراهی خیرین استان فارس همراه نیازمندان بود.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این کمک های نیک اندیشان در این پویش، میان جامعه هدف بهزیستی فارس توزیع شده و شامل بیش از هشت هزار کیلوگرم گوشت و برنج و 2 هزار و 300 پرس غذای گرم و بسته معیشتی به همت خیرین در مراکز نگهداری و میان نیازمندان جامعه هدف بهزیستی فارس توزیع شده که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی است.

وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع ‌دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان از اهداف این پویش است  و مردم نیک اندیش می‌ توانند کمک ها و نذورات نقدی خود را از طریق شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ و کد دستوری#۱۴۰۰۰۱۲۴۷۳۳* یا درگاه اینترنتی  Mosharekat.Behzisti.ir واریز کنند.

هوشیار تاکید کرد: همچنین خیران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به ادارات بهزیستی و خیریه های تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان فارس تحویل دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به برگزاری مانور سراسری اورژانس اجتماعی در شیراز گفت: این مانور به مناسبت هفته بهزیستی و به صورت همزمان در سراسر استان فارس اجرا شده است.

هوشیار تاکید کرد: اطلاع‌ رسانی و آگاه ‌سازی هم استانی ها در خصوص فعالیت های اورژانس اجتماعی از اهداف این مانور بوده است و در حال حاضر ۲۲ مرکز اورژانس اجتماعی در کل استان فارس داریم که تخصصی بودن، به موقع و در دسترس بودن از مهمترین ویژگی های خدمات ‌رسانی این مراکز است.

وی اعلام کرد: در سه ماه اول امسال، کارشناسان اورژانس اجتماعی فارس بیش از هفت هزار مورد تماس از سراسر استان در خصوص اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسرآزاری و خودکشی و ... دریافت کرده اند.

کد خبر 1197916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha