نشست جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی با نماینده ولی فقیه در استان کرمان برگزار شد

جمعی از بانوان دوران انقلاب و نقش آفرین در عرصه های فرهنگی و اجتماعی برای بیان مهمترین مسائل فرهنگی و اجتماعی و...به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل دفتر وی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ جمعی از بانوان دوران انقلاب و نقش آفرین در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، چهارشنبه(۲۹ تیرماه) به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل دفتر وی حضور یافتند.

 

 

 

در این نشست که قرار بود مهمترین مسائل حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و... شامل ظرفیت ها و آسیب های موجود در هر یک از این حوزه ها عنوان شود، به گوشه ای از مسائل مبتلابه جامعه اشاره شد.

 

 

 

تعدادی از بانوان به مسائلی همچون ضعف تربیتی در بخش هایی از اجتماع، عدم مدیریت فضای مجازی، فراهم نبودن سازوکارهای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله آموزش های لازم در این زمینه، بدحجابی های موجود در جامعه و... اشاره کردند.

 

 

 

استفاده از ظرفیت های فرهنگیِ قابل توجه پس از شهادت شهید سلیمانی در کرمان، ایجاد جذابیت های لازم مطابق با فطرت جوانان و نوجوانان در راستای دعوت آنان به آموزه های دینی، پرداختن جدی به منظومه فکری مقام معظم رهبری، توجه به بهداشت عمومی در زمینه های مختلف به جای گسترش بیمارستان ها و... از مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

 

بر اساس گزارش شبستان، به دلیل محدود بودن زمان بخشی از دغدغه ها و مطالب مد نظر بانوان به جلسه دیگری موکول شد.


 

کد خبر 1198030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha