دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است

اوچی در دیدار با خانواده شهید اکبر فتحی خیارک گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، رئیس و جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل به همراه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت چهل و دومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، با خانواده شهید اکبر فتحی خیارک دیدار کردند.

 

 

در این دیدار، «مهران اوچی اردبیلی» گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور در محضر پدر، مادر، همسر و فرزندان آنان افتخار بزرگی است.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب خود را مکلف و موظف می‌داند که در کنار خانواده‌هایی که با فداکاری، فرزندان خود را برای امنیت مردم روانه جبهه‌های جنگ کردند، باشد و در قبال آنان ادای دِین نماید.

 

وی ادامه داد: همزمان با چهل و دومین سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی بر خود واجب دانستیم تا خدمت خانواده محترم شهید اکبر فتحی رسیده و ضمن ادای احترام به روح بلند آن شهید، عرض تسلیت و تبریکی به خانواده‌شان داشته باشیم چرا که همه ما آرامش و امنیت خود را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم و خوش به حال خانواده این شهید بزرگوار که چنین شهادت با عزتی نصیب‌شان شده است.

 

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه سعی داریم در مناسبت‌های مختلف دیداری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشم، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فعالیت در سنگر خدمت نتوانسته‌ایم آن‌گونه که در شأن و منزلت مقام شهداست، در کنار خانواده‌های معظم‌شان باشیم و از این جهت شرمنده آنان هستیم.

 

اوچی اردبیلی گفت: جهاد دانشگاهی با سرلوحه قرار دادن آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسیر اهداف نظام گام برداشته و با تمام توان و نیروی خود در عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، فناوری و پزشکی وارد شده است.

 

در ادامه این دیدار، «حسین صادقی» نیز با بیان اینکه وظیفه ماست که راه و رسم و شیوه زندگی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، گفت: از رئیس و کارکنان جهاددانشگاهی تشکر می‌کنیم که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت برنامه‌های خود دارند.

 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به اجرای طرح «سپاس» در سطح استان اردبیل اشاره و خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه حضور در منزل خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عیادت از آنان و جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های به حق آنان است.

 

وی اظهار داشت: ملاقات و سرکشی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها یک دیدار ساده نیست، بلکه هدف رسیدگی و برطرف کردن مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران است.

 

شهید اکبر فتحی خیارک متولد سال 1342 در حال گذراندن دوره مقدس سربازی در ارتش بود که در بهمن ماه سال 1361 به فیض شهادت نائل آمد و پیکرش در گلزار شهدای گلمغان اردبیل به خاک سپرده شد.

کد خبر 1198111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha