سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم برگزار شد

سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت ۱۱۰ شهید نیروی زمینی ارتش در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش با محوریت ۱۱۰شهید نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و دیگر مسئولین لشکری و کشوری، شب گذشته در تالار قدس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه نیرو‌های مسلح همچنان استوار و با صلابت در راه دفاع از ارزش‌های نظام و مقابله با دشمنان قدم بر می‌ پردازند گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته به هیچ عنوان نمی گذارد کوچکترین تغییری در مرز‌های اطراف کشورمان اتفاق بیفتد.

 

امیر کیومرث حیدری تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که همواره برای تضعیف نظام برنامه ریزی می کنند، از اقتدار ایران اسلامی انگشت بر دهان مانده اند و از عزم و اراده ملت غیور و شهید پرور ایران ترس دارند.
 

 

وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کند و هیچ ترسی از دشمن به دل خود راه نمی‌دهند.
 

 

استان قم ۵۵۶ شهید ارتشی را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است که از این تعداد ۵۱۵ شهید ارتشی مربوط به نیروی زمینی ارتش هستند.
 

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از ۱۱۰ خانواده معظم شهدای نیروی زمینی از کتاب خاطرات شهدای نزاجا در قم و تابلو‌های منقش به عکس شهدای ارتشی رونمایی شد.

این تابلو‌ها در ۸۶ کوچه و خیابان شهر مقدس قم نصب می‌شود.

کد خبر 1198136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha