مسجد محوری مهمترین اصل در فعالیت های فرهنگی است

حجت الاسلام عبادی گفت: امروز مساجد مهمترین پایگاه در فعالیت های فرهنگی و هنری است و محوریت آن می تواند مهمترین اصل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «سینا عبادی» عصر دیروز (1 مردادماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد بخش انگوت گفت: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت به همت فعالان کانون های مساجد نوید بخش برنامه های بسیار خوب و مفید برای نسل امروز است.

 

رئیس دفتر امام جمعه انگوت تصریح کرد: امروز مساجد مهمترین پایگاه در فعالیت های فرهنگی و هنری است و محوریت آن می تواند مهمترین اصل باشد.

 

وی اعلام داشت: نوجوانان و جوانان به فضای مجازی علاقه خاصی دارند و باید فعالان کانون های مساجد با استفاده از تکنولوژی های نوین برنامه های خاصی در این عرصه نیز داشته باشند.

 

حجت الاسام عبادی ادامه داد: دشمنان هجمه ها و توطئه های خود را از طریق فضای مجازی عملیاتی می کنند و باید فعالان کانون های مساجد با حضور در این عرصه این نقشه های شوم را خنثی کنند.

 

رئیس دفتر امام جمعه انگوت خاطر نشان کرد: کیفیت فعالیت های آموزشی از دیدگاه نوجوانان و جوانان مهم است و باید امکانات بیشتری در این خصوص در اختیار کانون ها قرار گیرد.

کد خبر 1198975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha