هوشیاری نیروهای امنیتی کشور چندین برابر شده است

کوثری با بیان اینکه هوشیاری نیروهای امنیتی کشور چندین برابر شده است، گفت: جاسوس ها به محض ورود به ایران زیر نظر گرفته شدند و نیروهای امنیتی کشور در نهایت اقدام به دستگیری تمام شبکه کردند و به زودی نیز اقدامات آن ها برای مردم بازگو می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیل کوثری، نماینده مجلس شورای اسلامی و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص دستگیری باند جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی با اشاره به اشغالگری رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و سازمان ملل و خارج کردن مردم مظلوم فلسطین گفت: آن ها همواره با اتکا به دروغ سعی کردند زندگی دو روزه خود را ادامه دهند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با هزینه های زیادی و قول های دیگر به برخی افراد فریب خورده، آن ها را جذب می کنند و پس از آموزش به ایران می فرستند، گفت: آنها خیال می کنند با این اقدامات می توانند به هر نتیجه ای برسند.

 

کوثری با اشاره به هوشیاری نیروهای اطلاعاتی به ویژه سربازان گمنام برای دستگیری باند جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: به طور ویژه مردم نسبت به این موضوعات هوشیار هستند. آن ها ممکن است به واسطه عوامل فریب خورده خود یک یا دو ضربه به کشور وارد کنند اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اجازه نمی دهند هر کسی هر کاری که بخواهد در کشور انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه هوشیاری نیروهای امنیتی کشور چندین برابر شده است، گفت: جاسوس ها به محض ورود به ایران زیر نظر گرفته شدند و نیروهای امنیتی کشور در نهایت اقدام به دستگیری تمام شبکه کردند و به زودی نیز اقدامات آن ها برای مردم بازگو خواهد شد.

کد خبر 1199845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha