بسیج با تمام ظرفیت خود برای رفع موانع جامعه نقش آفرینی کند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: بسیج توانایی دارد که با تمام ظرفیت خود در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه به ویژه در فرآیند توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در نشست با بازرسان بسیج اصناف گفت: کمک و یاری‌رسانی بی مزد و منّت بسیجیان مخلص و بی ادعا در پیشبرد اهداف کشور و نظام اسلامی نقش آفرین است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: حضور موفق و مقتدرانه بسیج طی هشت سال دفاع مقدس توانست معادلات دشمنان را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه کند و امروز هم بسیج توانایی دارد که با تمام ظرفیت خود درجهت رفع موانع و مشکلات جامعه به ویژه در فرآیند توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

 

رضایی با اشاره به اینکه قصد و نیّت دشمن افزایش نارضایتی در میان مردم است گفت: هر قدمی که در راستای افزایش رضایت مردم برداشته شود برنامه‌های استکبار جهانی و دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: اولویت اصلی بازرسان بسیجی بر امر بازرسی، نظارت بر واحدهای صنفی و کنترل و بازرسی از چرخه‌های کامل اعم از تولید، توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی است.

 

رضایی در ادامه بر اهتمام جدی مسئولان شهرستان و همراهی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیّتی برای برخورد و ناامن کردن فضا برای سودجویان تأکید کرد.

کد خبر 1200096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha