رصد میدانی مشکلات توسط دادستان حافظ حقوق عامه است

اسپانلو با اشاره به ضرورت تقویت رصد و پایش میدانی دادستان ها از حوزه های قضایی اظهار داشت: احاطه و اشرافیت دادستان ها به مسائل حافظ حقوق عامه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود اسپانلو» عصر امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در نشست شورای هماهنگی دادستان‌های استان گفت: تنها چیزی که به دادستان، اقتدار می‌دهد، ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم است و در این راستا باید در اتاق دادستان‌ها به روی مردم باز باشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب گرگان افزود: دادستان‌ها منتظر گزارش ظابطان نباشند و خودشان با حضور میدانی در شهرها و روستاهای حوزه‌های قضایی، مشکلات را شناسایی و در راستای حفظ حقوق عامه  رفع این مشکلات را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنند.

 

وی با اشاره انسجام و اقتدار دستگاه قضایی استان با تلاش‌های رئیس کل دادگستری گلستان، گفت: به پشتوانه این اقتدار و نیروی جوانی دادستان‌های سراسر استان از تلاش برای حقوق عامه و پیشگیری از جرم و ایجاد امنیت، کوتاهی نمی‌کنیم.

 

دادستان مرکز استان ادامه داد: دستگاه قضایی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز مصمم است زیرا  تغییر کاربری زمین های کشاورزی، امنیت غذایی کشور را با چالش های جدی مواجه می کند.

کد خبر 1200432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha