شرکت خودرو سازی بروجرد به چرخه تولید برمی گردد

دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای شرکت خودروسازی بروجرد، گفت: این شرکت ظرف ۲ هفته آینده به چرخه تولید باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، قائم مقام شرکت خودروسازی فرداموتورز امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این شرکت، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این شرکت سه سایت تولید در سمنان، سلفچگان و بروجرد دارد که ظرف ۲ هفته آینده با زدن استارت تولید، زنجیره تولید خودرو در بروجرد تکمیل می شود.

 

«عوض دیدار» با اشاره به اینکه تا ۲ هفته آینده استارت تولید زده خواهد شد، ادامه داد: امسال سه محصول تولید خواهد شد که این محصولات شامل خودروی شاسی بلند، یک خودروی سواری و تولید یک کامیون ۶/۵تن است.

 

وی با بیان اینکه فردا موتورز سه سایت تولیدی خودرو دارد و خودرو سازی برای این شرکت حیاتی و استراتژیک است، گفت: اشتغال زایی هزار و ۲۰۰ نفری هدف گذاری شده است و در طول پنج سال ۱۰ خودرو تولید خواهیم کرد.

 

دیدار ادامه داد: فاز اول به طول ۶ ماه مونتاژ انجام و سپس رنگ و بدنه انجام خواهد شد.

وی گفت: اشتغال از ۳۰۰ نفر شروع خواهد شد و به یک هزار و ۲۰۰ نفر خواهد رسید و ۵۰ تولید خودرو نیز از هزار دستگاه در سال در طول چند سال آینده به ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

 

قائم مقام شرکت خودروسازی فرداموتورز با بیان اینکه هدف این است که ۴۵ درصد تولید در کشور انجام شود، گفت: سه خودروی شاسی بلند و یک خودروی سواری و تولید یک کامیون ، سه هزار دستگاه امسال از ۲ محصول در بروجرد تولید خواهد شد.

 

وی افزود: سال آینده ۲۵‌ هزار دستگاه  در دستور کاراست و ۹۹ درصد پرسنل از منطقه خواهد بود و تا آخر مرداد اولین محصول وارد بازار می شود.

کد خبر 1200628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha