باشگاه فرهنگی خانواده گامی در جهت جوانی جمعیت است

اسماعیلی با اشاره به تشکیل باشگاه فرهنگی خانواده در این دانشگاه؛ گفت: در قالب این باشگاه برنامه هایی تدارک دیده شده است که یکی از نتایج فعاایت های این باشگاه به عنوان اولین دستاورد جشن عقد آسمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سمیه اسماعیلی» شامگاه پنج شنبه (6مزداد) در مراسم تقدیر از زوجین منتخب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در هتل مدینه الرضا برگزار شد؛ در خصوص باشگاه فرهنگی خانواده دانشگاه شهبد بهشتی بیان کرد: با توجه به شکل گیری قانون جوانی جمعیت دانشگاه بهشتی نیز به عنوان یکی از دانشگاههای طراز اول کشور قرارگاه جوانی جمعیت را تشکیل داد.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: ذیل ابن قرارگاه کمیته هایی تشکیل شد که یکی از کمیته ها بر عهده معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است.

 

وی با بیان اینکه ماحصل تشکیل این کمیته تاسیس باشگاه فرهنگی خانواده بوده است؛ گفت:  در قالب این باشگاه برنامه هایی تدارک دیده شده است که یکی از نتایج فعاایت های این باشگاه به عنوان اولبن دستاورد جشن عقد اسمانی است. در ان جشن قرعه کشی از میان ۱۴ زوج دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه که در سال ۱۴۰۰ و ۴۰۱ عقد کردند، انجام شد .

 

اسماعیلی یکی از فعالیت های باشگاه فرهنگی خانواده برنامه های آموزشی در قالب اردوهای تفریحی، آموزشی و فرهنگی و کارگاههای اموزشی عنوان کرد و افزود: گروه هدف این باشگاه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند که برای هر گروه برنامه ای مختص آن در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: یکی از نقاط ضعف همه دانشگاهها نداشتن اطلاعات منسجمی از متاهلین است که این باشگاه بانک اطلاعاتی را جمع آوزی می کند تا برای گروه هدف برنامه های منسجم تری ارائه دهد.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در حوزه جوانی جمعیت خوابگاهی را در این دانشگاه اضافه خواهیم کرد؛ گفت: برنامه ویژه پایش نیز دیده شده تا سطح بینش و نگرنش در رابطه با ازدواج بهنگام افزایش پیدا کند.

 

کد خبر 1200732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha