تهیه جهیزیه زوج های جوان به همت خادمیاران رضوی بابلسر

ولی تبار گفت: ازدواج یک امر مقدسی است و با توجه به وضعیت سخت اقتصادی کشور، برخی از خانواده ها قدرت تهیه جهیزیه برای نوعروس های خود را ندارند از این رو خادمیاران رضوی بابلسر پای کار آمدند تا بار دیگر با رفع محرومیت مروج سیره منور رضوی باشند.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع)، اظهار کرد:خادمیاران رضوی شهرستان از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر افزود:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهندبود. 

 

وی گفت: زوج های جوان که به جهت عدم تمکن مالی والدین برای تامین جهیزیه با مشکل مواجه اند که به همت خادمیاران رضوی راهی خانه بخت می شوند.

 

ولی تبار یادآورشد: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان کربلا امام حسین(ع) و در راستای کمک رسانی به نیازمندان به همت خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر بخشی از جهیزیه نوعروس نیازمند شامل سرویس خواب، پتو و بالش به ارزش۱۶میلیون تومان  تهیه و تحویل خانواده این نوعروس شد.

کد خبر 1202054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha