توجه به یادمان های شهدا در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد

سردار کوشکی جهرمی گفت: برگزاری یادمان و رسیدگی به گلزار شهدا نشان از رهروی از راه شهیدان والامقام است و توجه به یادمان های شهدا و تداوم آرمان های آنها در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (سه شنبه 11 مرداد)  در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس شهرستان مهر گفت: برگزاری منظم جلسات هیئت رزمندگان شهرستان مهر موجب افزایش امنیت و سلامت شهر می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: برگزاری یادمان و رسیدگی به گلزار شهدا نشان از رهروی از راه شهیدان والامقام است.

وی اضافه کرد: توجه به یادمان های شهدا و تداوم آرمان های آنها در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد و امروز شاهد حضور واقعی و جهادی مدیران در سیل و زلزله هستیم.

سردار کوشکی تاکید کرد: استاندار، رئیس شورای حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندار، رئیس شورای حفظ آثار دفاع مقدس و رئیس هیئت امنای یادمان شهدای شهرستان است و تخصیص و مدیریت منابع و عدالت توزیعی به عهده فرماندار است و فرماندار مهر باید در این خصوص اهتمام کند.

وی ادامه داد: مالکیت و حدود یادمان‌ ها باید مشخص و مستند باشد و از ظرفیت بخش صنعتی و صنایع باید برای تامین منابع استفاده کرد و جاده دسترسی به یادمان، آب، برق، گاز و سرویس بهداشتی و روشویی و وضوخانه مهمترین مولفه‌ های لازم برای تامین در این زمینه به شمار می روند.

سردار کوشکی تصریح کرد: ساخت سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم، سازه یادمان، صحن دفن شهید و بستر روباز برای اجرای مراسم و سازه یادمان و مراسم و فضایی برای قراردادن گنجینه آثار مربوط به شهدا از ملزومات یادمان شهداست.

کد خبر 1202172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha