نماز ظهر عاشورا نماد همبستگی با آرمان‌های شهدای کربلا است

عبدی گفت: اقامه نماز ظهر عاشورا به عنوان نماد همبستگی با آرمان های شهدای کربلا است و باید در ترویج این فرهنگ همت بیشتری داشته باشیم.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی در جای جای استان اردبیل اقامه خواهد شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: اقامه نماز ظهر عاشورا به عنوان نماد همبستگی با آرمان های شهدای کربلا است و باید در ترویج این فرهنگ همت بیشتری داشته باشیم.

 

وی اذعان داشت: عزاداران حسینی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا نماز ظهر عاشورا را با شور و حال خاصی برگزار می کنند و استقبال از این نماز بسیار خوب است.

 

عبدی اضافه کرد: بزودی مکان های اقامه نماز ظهر عاشورا در شهر اردبیل اعلام خواهد شد و از همه عزاداران دعوت می شود تا در این فریضه واجب الهی مشارکت کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوع های بود که موجب وقوع حادثه عاشورا و نهضت حسینی بود که از عموم مردم درخواست می شود تا در زنده نگه داشتن آن تلاش کنند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: اگر می خواهیم در راه نهضت امام حسین (ع) گام برداریم باید به تاکیدات آن حضرت در اجرای فرامین الهی گام برداریم.

کد خبر 1202421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha