راه و مکتب امام حسین (ع) مخالفان اسلام را به بن‌بست می‌کشاند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه راه امام حسین (ع) را هر کسی برود ذلت ناپذیر می‌شود گفت: راه و مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مخالفان دین مبین اسلام را به بن‌بست می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۴ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به وقایع حادثه‌ عاشورا اظهار کرد: رسم خداوند متعال این است که مؤمنان را سخت امتحان می‌کند.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به مسئله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی افزود: ما وطیفه داریم فضاهای مذهبی و فرهنگی را پُر کنیم و مواظب باشیم که در فریب فضای مجازی نخوریم.

 

وی فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران فداکار ایشان را تسلیت گفت و اذعان کرد: خداوند سبحان ماه محرم را به عنوان بهترین فرصت در اختیار ما گذاشته و حضور ما در مراسمات عزاداری این ایام، واجب و ضروری است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: ما باید ضمن حضور در مراسمات عزاداری ماه محرم، دیگران را تشویق به حضور کنیم چرا که حضور در این مراسمات، نشانه ایمان است.

 

وی حضرت سیدالشهدا (ع) را تجلی و آینه خداوند متعال دانست و عنوان کرد: عشق به امام حسین (ع) را باید در مراسمات عزاداری ماه محرم حسینی به منصه ظهور برسانیم.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه راه امام حسین (ع) را هر کسی برود ذلت ناپذیر می‌شود حتی اگر کافر باشد بیان کرد: راه و مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مخالفان دین مبین اسلام را به بن‌بست می‌کشاند.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا، غربی‌ها و شرکای آنها در مسئله برجام به بن‌بست رسیده‌اند چرا که مردم ایران ذلت ناپذیر هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه از زحمات هیئات، مواکب، مداحان، ذاکران، علما و خطبا به پاس برگزاری مراسمات عزاداری دهه اول محرم در اندیمشک قدردانی کرد.

 

کد خبر 1203031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha