اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در روز تاسوعا و عاشورا

کریمی گفت: از ساعت هفت روز تاسوعا و عاشورا تا پایان عزاداری هر ۲ روز تا اذان ظهر، تمامی مسیرها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با هدف تردد و رفاه سوگواران بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید کریمی»، امروز (شنبه 15 مرداد) ضمن تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت 20 امشب تا نیمه شب عاشورا با هدف ایجاد رفاه برای سوگواران حسینی، محدودیت ‌های ترافیکی در شیراز اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور شیراز افزود: از ساعت هفت روز تاسوعا و عاشورا تا پایان عزاداری هر 2 روز تا اذان ظهر، تمامی مسیرها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با هدف تردد و رفاه سوگواران بسته خواهد شد.

وی اعلام کرد: بدین ترتیب ورودی از سمت میدان «شهدا»، چهارراه «مشیر»، چهارراه «شاهزاده قاسم» و چهارراه «غدیر» و مسیرهای فرعی‌ منتهی به این حرم مطهر بسته خواهند بود.

کریمی ادامه داد: ورودی ‌های منتهی به حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) نیز مسدود خواهند بود و در ورودی دروازه «غسالخانه»، ورودی از سمت «درب شیخ» و خیابان «حسینی» از سمت بلوار «سیبویه» شاهد اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از مردم و هیئت‌ های عزاداری تقاضای همکاری مستمر با مجموعه انتظامی استان فارس را داریم و از رانندگان خواستار احتیاط لازم برای عدم ایجاد سانحه با عزاداران حسینی هستیم و از سوگواران و هیئات عزاداری نیز خواستار رعایت نکات ایمنی در تردد از عرض و طول سواره ‌رو و استفاده از لباس شبرنگ هستیم.

کد خبر 1203400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha