برگزاری اردوی جهادی مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعهCBRدر مناطق دورافتاده بخش لیردف

دکتر جمالدینی، از برگزاری اردوی جهادی مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعهCBR حوزه شرق جاسک در مناطق دورافتاده و کوهستانی بخش لیردف خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جاسک، دکتر « محمد جمالدینی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: اردوی جهادی خدمت رسانی به معلولین منطقه کوهستانی بخش لیردف در عرصه های سلامت، آموزش، معاش، اجتماعی و توانمندسازی از ۲۶ تا ۳۰ مرداد برگزار می شود.


وی افزود: مهمترین هدف برگزاری این رویداد جهادی، خدمت رسانی به معلولان مناطق دورافتاده و کوهستانی بخش لیردف شهرستان جاسک، شناسایی افراد دچار معلولیت و برطرف کردن مشکلات، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و هنری است.


مدیر مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعهCBR لیردف ادامه داد: در این رویداد داوطلبانه، برنامه هایی همچون مناسب سازی منازل افراد دارای معلولیت، اماکن عمومی، بینایی و شنوایی سنجی، برگزاری نشست های آموزشی در راستای پیشگیری از معلولیت ها و.... برگزار می شود.


وی گفت: مرکز توانبخشی این اردو را براساس رویکرد بین بخشی توانبخشی مبتنی بر جامعه، با همکاری هلال احمر شهرستان جاسک، آموزش و پرورش، دهیاری ها و بهورزان و سایر سازمان ها برگزار می کند.


جمالدینی افزود: تمام این افراد باید در زمینه ها و علایق شخصی خود ساماندهی شوند و اموزشهای لازم را در زمینه های مختلف فرا گیرند و باید با بقیه افراد جامعه همسو باشند.


وی مهمترین ویژگی این اردو را استفاده از نیروهای داوطلب مردمی در خدمات رسانی به معلولان دانست و عنوان کرد: این اردو موجب افزایش مشارکت اجتماعی جامعه محلی بخش لیردف می شود.

 

 

 

کد خبر 1204204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha