اجرای پویش مردمی هر هیات، آزادی یک زندانی غیرعمد با عنوان « نذر ماندگار »

مرادی نژاد از اجرای پویش مردمی « نذر ماندگار » در استان هرمزگان خبرداد و گفت: این پویش مردمی از محرم تا پایان صفر در راستای آزادی زندانیان غیرعمد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد مرادی نژاد » در گفتگویی خبری اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه های این نهاد مردمی که به مدت 3 سال متوالی در استان هرمزگان در کمک به زندانیان غیرعمد در حال انجام است استفاده از ظرفیت پیرغلامان و هیئات های مذهبی و مداحان اهل بیت و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) است تا با بهره گیری از شاخصه های ماندگار کربلا و نهضت عاشورا و اخلاص در رفتار و عمل سید الشهداء به عنوان چراغ راه در زندگی ما استفاده گردد.

 

وی افزود: بدین منظور همزمان با عاشوراي حسيني، نیکوکار هرمزگانی با ادای نذر خویش به مبلغ 900 میلیون ریال در قالب پویش مردمی نذر ماندگار زمینه آزادی 5 مددجوی غیرعمد هرمزگانی را فراهم کرد.

 

مدیر ستاد مردمی دیه استان هرمزگان از تمامی هیئت های عزاداری ومردم ولایت مدار استان که با مشارکت در این پویش مردمی از محرم تا پایان صفر زمینه آزادی زندانیان غیرعمدی را فراهم می‌ کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی بیان کرد: تنها نهاد متولی آزادسازی زندانیان غیرعمدی ستاد مردمی دیه است که نیکوکاران و عزاداران حسيني می‌توانند نذورات خویش را به ستاد دیه استان هرمزگان اختصاص دهند.

 

 

 

کد خبر 1204260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha