شناسایی ۶۲ نقطه حادثه خیز جدید در خراسان جنوبی

رضایی از کم بودن روند اصلاح نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی انتقاد کرد و گفت: ۶۲ نقطه حادثه خیز جدید در خراسان جنوبی شناسایی شده که نیازمند اصلاح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا رضایی» امروز (۱۹ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجود ۷۹۰ کیلومتر راه یکطرفه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: میانگین سرعت در شب در کشور ۷۸ کیلومتر بر ساعت اما در این استان ۸۹ کیلومتر بر ساعت یعنی ۱۱ کیلومتر بالاتر میانگین کشوری است که این امر شدت حوادث رانندگی را افزایش می دهد.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: همچنین میانگین تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان خراسان جنوبی ۲۱ درصد اما در سایر جاده های کشور ۱۴ درصد است.

 

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد فوتی تصادفات بیرجند و ۷۵ درصد فوتی تصادفات فردوس در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده است، عنوان کرد: متاسفانه ۳۹ درصد متوفیان جاده ای در بیمارستان ها فوت می کنند که باید بحث ترومای بیمارستان های استان فعال‌تر شود.

 

رضایی در ادامه از کم بودن روند اصلاح نقاط حادثه خیز استان انتقاد کرد و گفت: از ۳۱ نقطه حادثه شناسنامه دار استان تاکنون ۱۳ نقطه برطرف شده و مابقی در دست اجراست.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از شناسایی ۶۲ نقطه حادثه خیز جدید در استان خبر داد که نیاز به اصلاح دارد و افزود: در بحث تصادفات ۱۹ درصد سهم پلیس و ۸۱ درصد سهم سایر دستگاه ها است که برای کاهش تصادفات در استان باید همگان باید همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

کد خبر 1204388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha