نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است

سرهنگ شعبانی با بیان‌اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و مظهر اقتدار و مهربانی است، گفت: هوشمندی رمز موفقیت پلیس در انجام مأموریت‌های محوله در محیط پیچیده و تهدیدات گوناگون امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عبدالعلی شعبانی» امروز(چهارشنبه، ۱۹مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه نیروی انتظامی که در محل دفتر فرماندهی برگزار شد وظیفه و رسالت خبرنگاران را خطیر دانست و اظهارکرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان‌اینکه خبرنگاران امین مردم و مسئولین هستند، افزود: خبرنگاران مطالبات و خواسته‌های مردم را به گوش مسئولین رسانده و عملکرد دستگاه‌ها و نهادها را نیز به مردم انتقال دهند.

 

وی با اشاره به اینکه ارتباط و نوع اطلاع‌رسانی خبرهای حوزه ناجا در شهرستان آستارا مطلوب است، تصریح‌کرد: اصحاب رسانه جزء خانواده نیروی انتظامی هستند و تعامل آنها کمک بزرگی در جلب مشارکت مردمی و ارتقای امنیت اجتماعی داشته است.

 

شعبانی با بیان‌اینکه خبرنگاران آستارا بی‌منت و صادقانه در حوزه رسانه کار می‌کنند، گفت: زحمات و تلاش‌های خبرنگاران شایسته تجلیل و قدردانی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و مظهر اقتدار و مهربانی است، ادامه داد: هوشمندی رمز موفقیت پلیس در انجام مأموریت‌های محوله در محیط پیچیده و تهدیدات گوناگون امروز است.

 

شعبانی، ایجاد پلیس هوشمند را به معنای به‌کارگیری هوش فردی و سازمانی برای ارائه خدمت و تأمین امنیت پایدار دانست و خاطرنشان‌کرد: در این راستا تلاش شده تا پلیس تمامی امکانات و ظرفیت‌های لازم فناوری پایه را برای ارائه خدمات به مردم ارائه کند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح و جوایزی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1204444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha