پیش بینی ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه مراکز درمانی گرگان و آق قلا

منتظری با اشاره به رویکرد حمایتی دولت برای توسعه زیرساخت های بهداشتی گلستان، گفت: ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی مراکز درمانی گرگان و آق قلا پیش‌بینی شده است.

«غلامرضا منتظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بهداشت و درمان نقش موثری در سطح رضایتمندی و آرامش مردم ایفا می کند؛ اما متاسفانه گلستان در بخش زیرساخت های بهداشت درمان و سلامت دچار یک عقب‌ماندگی مزمن است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مباحثی که به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است موضوع جایگزینی بیمارستان های فرسوده مانند ۵آذر گرگان با عمر حدود ۶۰ ساله است که خوشبختانه عملیاتی شده است.

 

وی گفت: مرکز درمانی ۵آذر یک بیمارستان مختص خدمات رسانی به گرگانی ها نیست، بلکه یک مرجع جراحی عمومی برای کل استان محسوب می شود.

 

منتظری ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی برای جایگزینی پنج آذر در منطقه شصت کلا در حال ساخت است و هزار میلیارد ریال برای آن اعتبار پیش‌بینی شده و روند اجرای آن رضایت بخش است.

 

وی همچنین از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان تخصصی اطفال در گرگان خبر داد و گفت: برای کلنگ‌زنی این پروژه مبلغ ۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار نمایندگان گرگان و آق قلا استفاده شده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در آق قلا و بهسازی مرکز درمانی انبارالوم از دیگر پروژه های در دست اقدام در حوزه بهداشت و درمان است.

 

وی گفت: ۲ درمانگاه دیالیز توسط بخش خصوصی در حال ساخت است تا خدمات رسانی به بیماران دیالیزی روند مطلوب تری به خود بگیرد.

کد خبر 1204763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha