گلستان برای تحول به مدیران شجاع و کاربلد نیاز دارد/ استمرار تلاش ها برای حل مشکل اشتغال در گلستان

سنگدوینی با اشاره به ضرورت بهره گیری از مدیران کاربلد و شجاع در مدیریت بخش های مختلف گلستان گفت: حل مشکلات مردم فقط با تلاش میدانی و جهادی مدیران میسر است.

«رمضانعلی سنگدوینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:‌ گلستان از یک عقب ماندگی مزمن رنج می برد که برای تقویت زیرساخت ها و حل مشکلات این استان باید مدیران جهادی و مردمی به میدان وارد شوند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیران بنا به هر دلیلی مانند مشکلات اعتباری یا تنگناهای قانونی قادر به حل مشکل و مطالبه مردم نیستند اما باید با روی باز پای حرف دل مردم بنشینند. 

 

وی ادامه داد:‌ بیشترین موضوعی که در مواجهه با مردم به ما گوشزد می شود؛ مشکلات اقتصادی و معیشتی است. متاسفانه شرایط تورمی بازار به نحوی است که بسیاری از کارکنان دولت هم در امرار معاش و تامین ارزاق روزانه خود دچار مشکل شده اند. 

 

سنگدوینی به مشکل کم آبی در گلستان اشاره کرد و گفت: با همت همه مدیران موفق شدیم تا قطع آب در بخش آب شرب را تا حد بسیار زیادی کاهش دهیم و دسترسی مردم به آب آشامیدنی نسبت به سال گذشته روند بهتری به خود بگیرد.

 

وی افزود:‌ در بخش زیرساخت های حوزه آب تلاش های خوبی در دست اقدام است که از آن جمله می توان به سد نرماب و سد میرداماد اشاره کرد که در صورت تکمیل نقش بسزایی در رفع مشکلات آب در گلستان دارد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در سد نرماب اعتبارات خوبی برای تکمیل سازه سد تخصیص یافته است، اما به مقوله انتقال آب و شبکه توزیع بخش پایین دست آن توجهی نشده است.

 

کد خبر 1205368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha