لزوم انسجام و تقسیم کار میان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد

امام جمعه کرمان گفت: امیدوارم مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر همتی به خرج بدهند تا تشکل های استان را منسجم و تقسیم کار جدی در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(۲۳ مرداد)در نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان به مناسبت هفته ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی؛ گزارش عملکرد ارائه شده توسط تعدادی از نمایندگان را در بخش های ورزش، گردشگری، درمان و ...خوب و ارزشمند توصیف کرد.

 

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: طبق قانون کشور در فعالیت های اقتصادی سه مدل دولتی، خصوصی(مردم و سرمایه گذاران) و تعاونی وجود دارد.

 

 

 

وی ادامه داد: دو مدل از سه مدل سهم مردم و یک بخش مربوط به دولت است و این تناسب را باید در هر جایی ببینید که نسبت مردم به دولت 2 به 1 است و در فعالیت های اجتماعی این نسبت بیشتر است زیرا بدون مردم هیچ حرکتی را نمی توانیم به نتیجه برسانیم.

 

 

 


امام جمعه کرمان ویژگی تشکل ها را خودجوش بودن و داشتن انگیزه دانست و گفت: همه تشکل ها و مجموعه های مردمی همه خودجوش و با انگیزه بالا به صحنه ورود کردند و این هر مشکلی را از سر راه برمی دارد‌ و کارها با قدرت جلو می رود‌.

 

 

 


وی در خصوص اَشکال مختلف کمک به مردم توسط تشکل ها بیان کرد: نوع اول مساعدت و هزینه کردن برای کسی است که مشکلی در زندگی دارد؛ دوم فراهم کردن بستری است برای کسانی که می خواهند کمک کنند.

 

 


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: هم افزایی تشکل ها و تقسیم کار بین آنان ویژگی دیگر کار شماها است.

 

 


وی در پایان گفت: امیدوارم مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر همتی به خرج بدهند تا تشکل های استان را منسجم کنند و تقسیم کار جدی در دستور کار قرار بگیرد.

 

کد خبر 1205472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha