توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان بافق

بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز نیکوکاری دارالمهدی (عج) در بین نیازمندان بافق توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، طرح اطعام واحسان حسینی در مرکز نیکوکاری‌دارالمهدی(عج) بافق آغاز شد و تا پایان ماه محرم نیز این اطعام ادامه دارد.

 

عضوهییت مدیره مرکز نیکوکاری‌دارالمهدی(عج) در جریان‌ بازدید رییس و معاون‌ مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی بافق‌ ازآشپزخانه حسینی این مرکز بااعلام این خبر گفت: در اولین مرحله از پویش معنوی طرح اطعام و احسان حسینی مرکز نیکوکاری دار المهدی (عج) بافق با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید حبیبیان و پایگاههای امام حسن عسکری (ع) و ام ابیها (س) بیش از 1500پرس غذای گرم طبخ و بین‌خانواده های نیازمند توزیع کرد.

 

غلامعلی حبیبیان ارزش غذای های توزیع شده در این مرحله  را بالغ بر 750 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر زمان اتمام این پویش از محل نذورات مردمی بااعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و بیش از 200 بسته معیشتی‌و 3000 پرس غذای گرم طبخ در بین‌خانواده های نیازمند توزیع شود‌.

 

وی تاکید کرد: مردم خیّرو نیکوکار جهت مشارکت در این طرح خداپسندانه می‌توانند تاپایان ماه صفر نذورات نقدی خود را به شماره کارت مجازی5859-8370-1054-7103 واریز یا با مراجعه به مرکز نیکوکاری‌دارالمهدی (عج) واقع در ابتدای بلوارشهید حبیبیان نذورات نقدی وغیر نقدی خود خودرا تحویل دهند.

 

کد خبر 1205761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha