بیش از ۵۷ درصد جمعیت شهرستان رشت دز سوم واکسن را دریافت کردند

امام پناهی از دریافت بیش از ۵۷ درصد جمعیت شهرستان رشت از دز سوم واکسن کرونا ویروس خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمیدرضا امام پناهی» امروز ( دوشنبه، ۲۴ مرداد ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهار کرد: شهرستان رشت به دلیل مرکزیت دارای جمعیت سیال بوده و بدین سبب از نظر ارائه خدمات بهداشت و درمانی جایگاه برتری نسبت به دیگر شهرستان ها دارد.


فرماندار رشت با بیان اینکه متاسفانه همچنان شاهد بیماری کرونا ویروس در گیلان و شهرستان رشت هستیم گفت: قطع چرخه انتقال، نیازمند تصمیم و همت جمعی شهروندان با رعایت شیوه نامه ها و عمل به توصیه های درمانی و بهداشتی است.



امام پناهی افزود: مشارکت شهروندان در استقبال از دزهای یادآور، وظیفه اجتماعی افراد در برابر سایر انسان ها بوده و به حفظ سلامت عمومی جامعه کمک می‌کند.


وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا با هدف آگاهی رسانی بهتر، دقیق‌تر و اقناع افکار عمومی با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین امر و ارائه داده های آماری مستند، نسبت به آشکارسازی ارتباط دزهای یادآور با کاهش تعداد مرگ و میر های ناشی از کرونا اقدام شود.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان خاطر نشان ساخت: ۷۷.۷۵ درصد از جمعیت رشت دز اول واکسن، ۷۳.۹۱ درصد دز دوم و ۵۷.۶۵ درصد دز سوم واکسن کرونا ویروس را دریافت کرده اند.

کد خبر 1205809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha