توزیع ٣ هزار بسته کمک معیشتی تا پایان محرم/ یادواره شهدای شهرستان گرگان در دهه آخر صفر برگزار می شود

سرهنگ فخرالدین از توزیع سه هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مومنانه تا پایان محرم خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب مراسمی  به صورت تجمیعی در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

سرهنگ «وحید فخرالدین» به خبرنگار به خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بخش قابل توجهی از ماموریت های سپاه گرگان در پساکرونا در بحث خدمات جهادی به مردم بوده است و در ایام فروردین از (٢٩ اسفند تا ١۵ فروردین)، بیش از ٢۵ پروژه در منطقه محروم انجیراب با گروه های جهادی انجام شد.

 

فرمانده سپاه گرگان افزود: از ابتدای سال تاکنون، سه مرحله به صورت متمرکز بسته های کمک معیشتی را در اختیار مردم قرار داده است.

 

وی ادامه داد: چندین پروژه آبرسانی نیز در روستای نظرآباد، نوده ملک، گناره و جهان تیغ را در دستور کار دارد و کار اصلاح شبکه و خط انتقال و خط توزیع توسط گروه های جهادی با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است.  

 

فخرالدین گفت: این پروژه ها بیش از ٧۵ درصد پیشرفت داشته و تا دو هفته آینده همه پروژه های آبرسانی در دست اقدام را انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه عفاف و حجاب، افزود: در این هفته برنامه های خوبی برگزار شد و در همه بوستان ها و پارک های شهر دورهمی و مراسمات ویژه اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

 

فرمانده سپاه گرگان اظهارداشت: در حوزه آزادسازی زندانیان و جرایم غیرعمد نیز با همکاری و استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و ادارات، تا کنون ٣٧ زندانی در مدت ۶ ماهه گذشته آزاد شدند.

 

وی از توزیع سه هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مومنانه تا پایان محرم خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب مراسمی  به صورت تجمیعی در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

 

فخرالدین افزود: در ایام دهه اول محرم نیز هیئت رزمندگان شهرستان گرگان، ١٢ روز مراسم روضه عصر برگزار شد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

 

وی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان گرگان در دهه آخر صفر خبر داد.

 

 

کد خبر 1206064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha