افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۳ پروژه شهری و روستایی در بیرجند طی هفته دولت

فاضلی فرد گفت: طی هفته دولت ۲۳ پروژه شهری با اعتبار ۸۷۰ میلیارد تومان، ۱۳۵ پروژه روستایی با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی فاضلی‌فرد» صبح امروز (۲۷ مرداد) در ستاد گرامیداشت هفته دولت در بیرجند اظهار داشت: در آستانه یک سالگی دولت انقلابی هستیم که به دنبال رفع مشکلات مردم و احیای آرمان ها و گفتمان انقلابی است.

 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه دولت سیزدهم جایگاه مطالبه گری را در جایگاه پاسخگویی قرار داده است، افزود: آن هم در شرایطی که تهاجم گسترده رسانه ای غرب و فشارهای اقتصادی بی سابقه را داریم و این نشان می دهد تمام همّ و غم دولت رفع مشکلات مردم است.

 

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای جهاد تبیین خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم و به تبیین نقاط قوت بپردازیم و مردم را مَحرم کار خود بدانیم.

 

فاضلی فرد با تاکید بر اینکه مردم صاحب اختیار و مالک بیت المال هستند، ادامه داد: ما مسئولان خدمتگذار مردم هستیم و برای افزایش سرمایه اجتماعی باید به دنبال امیدآفرینی برویم.

 

فرماندار بیرجند تاکید داشت: طی هفته دولت مردم بدون واسطه و دغدغه با مدیران ارتباط برقرار کنند و به مردم این امید را بدهیم که به دنبال حل مشکلات هستیم و برای آنان به میدان آمده ایم و اولویت ما حل مشکلات مردم است و کسی به فکر نام و نان نیست.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از پایه های اساسی کار ما در این هفته اطلاع رسانی و شفاف سازی است، گفت: در این هفته مدیران فرصت بگذارند و با کمک رسانه ها خدمات و فعالیت های دولت را به گوش مردم برسانند.

 

فاضلی فرد عنوان کرد: اگر ضعفی وجود دارد به مردم باید گفته شود و طرح تحول اقتصادی ضروری بود و باعث ایجاد فشارهایی به مردم شد و به لطف خدا شاهد همراهی مردم بودیم و اکنون شاهد ثمرات این طرح و کاهش نرخ تورم هستیم و این نشان دهنده یک ریل گذاری درست در حوزه اقتصاد است.

 

فرماندار بیرجند ادامه داد: دشمن به دنبال این است تمام اقدامات دولت را وارونه نشان دهد و امروز جبهه جنگ نرم درون خانه های ما قرار دارد و وظیفه داریم تا نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

 

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی شهرستان بیرجند طی هفته دولت گفت: ۲۳ پروژه شهری با اعتبار ۸۷۰ میلیارد تومان و ۱۳۵ پروژه روستایی با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان طی این هفته در بیرجند افتتاح می شود.

 

فاضلی فرد در ادامه بیان داشت: طی این هفته بحث کلنگ زنی پنج پروژه در این شهرستان در دستور کار خواهیم داشت.

 

وی در خصوص پروژه های بخش کشاورزی و آبخیزداری شهرستان بیرجند گفت: طی هفته دولت بحث افتتاح آبیاری کم فشار و احیا و مرمت قنوات و استخر ذخیره آب در دستور کار این حوزه ها قرار دارد.

 

فرماندار بیرجند با اشاره به افتتاح خانه بهداشت حسین آباد این شهرستان عنوان کرد: این پروژه با زیربنای ۲۷۸ مترمربع و هزینه ۱۳۲ میلیون تومان جهت بهره مندی یک هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات آن طی هفته دولت افتتاح می شود.

 

فاضلی فرد با بیان اینکه ۱۶ پروژه در حوزه شبکه برق در بیرجند طی هفته دولت افتتاح می شود، ادامه داد: این پروژه ها با مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده اند.

 

وی با اشاره به گازرسانی به ۵۰ روستای بیرجند گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان و نصب ۹۵۴ انشعاب افتتاح خواهد شد و شاهد آغاز عملیات گازرسانی به ۴ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی این هفته خواهیم بود و عملیات گازرسانی به طرح جهش ملی مسکن بیرجند آغاز می شود.

 

 

کد خبر 1206626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha