باید در مسیر حفظ آرمان های شهدا ثابت قدم باشیم

خزایی گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید در این راه ثابت قدم باشیم و از این ارزشها جدا نشویم.

«تیمور خزایی » در حاشیه یادواره شهدای شهر پول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: فعالیت های بنده در قبل و بعد از دفاع مقدس و در طول این دفاع مقدس بود که در کنار رزمندگان تلاش کردیم تا از این آب و خاک دفاع کنیم.

 

جانباز دفاع مقدس و مسئول یادواره شهدای شهر پول افزود: پاسداشت و نکونام یاد و نام شهدا یکی از وظایف مهمی است که ما برعهده داریم و در قبال شهدا باید پاسخگو باشیم که از سال 68 تاکنون یادواره های مختلفی را برگزار کردیم و از جمله اولین های برگزاری یادواره شهدا هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هر ساله آخر هفته مرداد ماه مراسم یادواره شهدا را برگزار می کنیم و به نوعی این برنامه فرهنگی را ثابت کردیم تا براساس برنامه ریزی منسجم برگزار شود.

 

به گفته خزایی، مردم همواره در یادواره ها کمک کار بودند و 36 شهید شهر پول داریم که در روستاهای اطراف هم شهدایی داریم و یادواره شهدا برگزار می شود.

 

این جانباز دفاع مقدس افزود: بزرگداشت نام و یاد شهدا وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید در این راه ثابت قدم باشیم و از این ارزشها جدا نشویم که هر چه داریم از شهدا و بزرگی شهداست.

کد خبر 1206840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha