شهدا پیام ایستادگی، روشنگری و آینده نگری به ما آموختند/مساجد روستاهای نوشهر فاقد ائمه جماعات

زرودی گفت: شهدا پیام ایستادگی، روشنگری و آینده نگری به ما آموختند و در ادامه راهشان باید پیام رسان خوبی برای شهدا باشیم.

«رستم زرودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران در حاشیه برگزاری یادواره شهر پول اظهار کرد: یادواره های شهدا پیام بزرگی دارد و ایام فعلی ایام پیام رسانی است و حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به عنوان پیام رسانان کربلا نقش مهمی در بیان حادثه کربلا داشتند.

 

فرماندار نوشهر افزود: تبیین مسائل روز و مسائل فرهنگی و ملی و مذهبی از موارد مهمی است که باید بیان شود تا اطلاع رسانی و آگاهی رسانی باشد تا برداشت شخصی نشود و وارونه جلوه داده نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدا درس ایثار و شهادت است و شهدا ضمن آموختن ایثار و درس مقاومت ، درس روشنگری و آینده نگری است و در واقع شهدا پیام ایستادگی، روشنگری و آینده نگری به ما آموختند.

 

فرماندار نوشهر افزود: به این مجالس و مراسم های یادواره شهدا نیازداریم و در ادامه راهشان باید پیام رسان خوبی برای شهدا باشیم.

 

خزایی گفت: دغدغه مهم ما کمبود ائمه جماعات در برخی از روستاهای نوشهر و شهر پول است و برخی از مشکلات موجب شد تا جمعیت فراوانی در برخی مناطق نداشته باشیم.

 

وی یادآور شد: باید تلاش بیشتری انجام داده و بستر را فراهم کنیم تا این دغدغه ها و کمبود ائمه جماعات در مساجد برطرف شود.

کد خبر 1206844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha