نیروی انتظامی مجموعه‌ای دین دار و قابل اعتماد در تمام رده‌ها است

حجت‌الاسلام روحانی نیروی انتظامی را مجموعه‌ای دین دار و قابل اعتماد در تمام رده‌ها دانست و گفت: نیروی انتظامی امروز تمام توجه اش در کنار تامین امنیت جامعه به سمت دین، عقیده و ارزش های دینی معطوف شده و پاسدار مستقیم ارزش های انقلابی واسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «‌تقی روحانی» شامگاه (پنجشنبه ۲۸ مرداد) در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان عقیدتی سیاسی فراجا شهرستان‌های شرق گیلان ضمن قرائت حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام راه برون رفت از هرگونه مشکلات جامعه شیعی را به ما نشان داده‌اند.

امام جمعه شهرستان رودسر مجموعه نیروی انتظامی را مجموعه‌ای دین دار و قابل اعتماد در تمام رده‌ها خواند و عنوان کرد: وجود نهاد عقیدتی سیاسی با آن مأموریت حساسی که بر عهده دارد بسیار حائز اهمیت است زیرا این نهاد عامل مهم دینداری ناجا و حفظ آن محسوب می‌شود.

روحانی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمت اسلام، دین و قرآن است تصریح کرد: همه اینها در حالی است که نیروی انتظامی در سایر کشورها در خدمت فرد، گروه و‌ حزب است بنابراین باید قدر امتیازی که در مجموعه خدوم نیروی انتظامی وجود دارد را بدانیم.

وی امتیاز دوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را وجود مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی امروز تمام توجه اش در کنار تامین امنیت جامعه به سمت دین، عقیده و ارزش‌های دینی معطوف شده به بیان دیگر نیروی انتظامی پاسدار مستقیم ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: امروز وظیفه اصلی سپاه، ارتش، وزارت دفاع و نیروی انتظامی تامین امنیت جامعه است از طرفی تجربه نشان داده در این کشور دشمن از هر کسی شامل روحانیت، سپاه، ارتش و ناجا سیلی برخورد انتقام خواهد گرفت.

روحانی با بیان اینکه امروز صدای گلوله دشمن صدای انفجار نیست اذعان کرد: بهترین معجزه انبیا الهی کتاب آسمانی و بالاترین معجزه پیامبر اکرم(ص) قرآن کریم است بنابراین توصیه می‌کنم قرآن را در بین کارکنان ناجا و خانواده هایشان بیشتر از هر زمان دیگر ترویج کنیم.

وی برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز در بین سربازان را بسیار اثرگذار خواند و ضمن تاکید بر لزوم رعایت این نکات در همه مجموعه‌های نظامی اظهار داشت: خودسازی فردی و توجه به ظواهر دینی در بین نیروها موضوع دیگری است که باید به شکل ویژه مورد توجه قرار داشته باشد.

امام جمعه شهرستان رودسر بیان احکام عملی برای پرسنل و کارکنان توسط روحانیون عقیدتی و سیاسی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم روحانیون عقیدتی و سیاسی در کنار مطالعه کتاب، کلاس اخلاق را نیز در یگان‌های خود تقویت نمایند زیرا این کلاس‌ها افراد را واکسینه می‌کند.

کد خبر 1206874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha