لزوم تلاش دولتمردان برای ايجاد آرامش اقتصادی در سفره مردم

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: ضرورت دارد دولتمردان ضمن عمل به منویات امامین انقلاب، خدمات مخلصانه‌ای به مردم داشته باشند و برای ايجاد آرامش اقتصادی در سفره مردم بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام احمد محمدیان» امروز (جمعه ۲۸ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: دنیاگرایی به عنوان آفتی محسوب می‌شود که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم چرا که دنیاگرایی، انسان‌ها را به انحراف می‌کشاند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اينکه خداوند سبحان دنیا را قرار داد تا از آن استفاده کنیم و آن را داشته باشیم اما نباید دل ببندیم افزود: مسئله دنیاگرایی یکی از دلایلی بود که خاندان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به اسارت رفتند و فرزندان ایشان به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه در جامعه نباید دچار دنیاگرایی شویم چرا که بزرگترین بدبختی دنیا است اذعان کرد: خداوند سبحان بدن‌های ما را بهشتی آفریده و این ما هستیم که نباید به سمت جهنم برویم.

 

حجت‌الاسلام محمدیان با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: دولت کنونی زمانی کار را به دست گرفت که دولت گذشته خرابه‌ای را به جای گذاشته بود و این دولت با شرایط سختی مواجه شد.

 

وی با تأکید بر لزوم استفاده دولتمردان از هفته دولت برای جهاد تبیین و ارائه گزارش عملکرد عنوان کرد: ضرورت دارد دولتمردان ضمن عمل به منویات امامین انقلاب، خدمات مخلصانه‌ای به مردم داشته باشند و برای ايجاد آرامش اقتصادی در سفره مردم بکوشند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک ضمن اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین بیان کرد: بخش عملی و مهم مسئله جهاد تبیین بر عهده مسئولان است و امنیت اقتصادی و روحی و روانی جامعه را بر دست دارند.

 

وی رفع مشکلات اقتصادی و فقر را از جمله انتظارات مردم برشمرد و ادامه داد: لازم است مسئولان همت کنند تا از ایجاد و افزایش تهاجمات فرهنگی و اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

 

حجت‌الاسلام محمدیان اضافه کرد: پرتاب ماهواره خیام برای ما یک عزت و افتخار در دنیا بود که پیروزمندانه وارد عرصه شد هشدار مستقیم به طرف های غربی داد که باید در چارچوب مذاکرات اتمی وین قدم بردارند و بدانند قطار پیشرفت ایران چه در تحریم و خارج از تحریم در حال حرکت است.

 

وی خاطر نشان کرد: سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این مردم، به دنبال آسایش و رفاه مردم هستند و خود را جلوتر از مردم در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند.

 

کد خبر 1206955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha