مددجویان کمیته امداد فارس به پیاده روی اربعین اعزام می شوند

سعادت گفت: پس از سه سال انتظار به دلیل شیوع بیماری کرونا، مددجویان کمیته امداد فارس با حمایت خیران به پیاده روی اربعین اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالعلی سعادت»، امروز (شنبه 29 مرداد) با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد فارس به پیاده روی اربعین در جمع خبرنگاران گفت: پس از سه سال انتظار به دلیل شیوع بیماری کرونا، مددجویان کمیته امداد فارس با حمایت خیران به پیاده روی اربعین اعزام خواهند شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد فارس افزود: به دلیل استقبال و اشتیاق بالای مددجویان و حمایت و پشتیبانی نیکوکاران شاهد افزایش تعداد متقاضیان اعزام به این مراسم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در سال 98 بیش از 9 هزار مددجوی فارس به پیاده روی اربعین اعزام شدند که در همان سال فارس مقاوم دوم کشور در تعداد اعزامیان به پیاده روی اربعین را کسب کرد.

سعادت اعلام کرد: علاوه بر کمک های بلاعوض که از منابع امدادی و کمک های خیران تامین می شود، تسهیلات قرض الحسنه نیز به زائران کربلا ارائه می شود.

وی گفت: خیران و نیکوکارانی که موفق به شرکت در این سفر نمی شوند، می توانند با اعزام یک مددجوی کمیته امداد فارس به عنوان نائب الزیاره در ثواب پیاده روی اربعین سهیم باشند.

کد خبر 1207242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha