تخریب ۹۲۷ متر از سازه‌های غیرمجاز در رشت

فلاح‌میری از تخریب ۹۲۷ متر از سازه‌های غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام«حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری گیلان و «سید مهدی فلاح‌میری» دادستان مرکز استان امروز(شنبه، ۲۹ مرداد) به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از برخی تصرفات غیر مجاز در شهر رشت بازدید و حکم تخریب بخشی از اراضی تصرف شده اجرایی شد.

 

«سید مهدی فلاح‌میری» با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته افرادی سودجو اراضی ملی را تصرف کرده و با اسناد مجعول و ادعای مالکیت برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، گفت: یک سال و نیم پیش پرونده‌ای در این خصوص در محاکم رشت تشکیل شده و اخیرا با کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

 

دادستان مرکز گیلان با بیان‌اینکه سازمان‌ها و نهادهای متولی اراضی ملی باید از ابتدای این تصرفات، پیگیری کرده و اجازه ساخت و ساز و ادامه فعالیت را از متخلفین سلب می‌کردند، افزود: تعلل و مسامحه و مماشات با چنین افرادی موجبات ناراضایتی مردم را فراهم کرده و اعتماد آنان را خدشه‌دار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر ادارات و سازمان‌های متولی به وظایف و تکالیف خود عمل کنند شاهد چنین معضلاتی در سطح شهر نخواهیم بود، گفت: تمام کسانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال کرده و به اموال عمومی و بیت المال تعرض کرده‌اند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

 

فلاح‌میری خاطرنشان‌کرد: ۹۲۷ متر از این تصرفات به ارزش  بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال توسط ادارات متولی صبح امروز تخریب شده و بخش دیگر آن نیز به زودی رفع تصرف می‌شود.

کد خبر 1207334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha