تخصیص ۱۲۸۰ میلیارد تومان طی ۱۰ ماه گذشته به شهرستان طبس

رحیمی گفت: طی ۱۰ ماه گذشته اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان به بخش های مختلف راه و شهرسازی، گازرسانی، بهداشت و درمان، فرودگاه، آموزش و پرورش و ... دستگاه های اجرایی شهرستان طبس تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی اکبر رحیمی» شامگاه (1 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بدهی دولت از سال‌های گذشته به میزان ۵۰۰ هزار میلیارد تومان طی عمر یکساله دولت سیزدهم پرداخت شد.

 

فرماندار ویژه طبس با اشاره به هفته دولت گفت: طی این هفته ۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر 508 میلیارد تومان در طبس افتتاح و 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 172 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: از این تعداد پروژه افتتاحی 68 پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان شهری و 37 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۴ میلیارد تومان است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه طی 10 ماه گذشته یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار وارد شهرستان طبس شده است، افزود: در این راستا ۳۳۰ میلیارد تومان در زمینه گازرسانی، 244 میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی، 131 میلیارد تومان در حوزه آبفای شهری و ۱۱ میلیارد تومان برای حوزه آبفای طبس که شامل حال اصلاح شبکه می شود هزینه شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ادامه داد: طی 10 ماه گذشته به حوزه بنیاد مسکن ۸۸ میلیارد تومان، راه‌آهن شرق ۶۳ میلیارد تومان، توزیع برق ۵۴ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۴۷ میلیارد تومان، راهداری 46 میلیارد و 500 میلیون تومان، کمیته امداد ۴۳ میلیارد تومان، منابع طبیعی ۱۱ میلیارد تومان، امور عشایر ۱۲ میلیارد تومان، بنیاد شهید ۱۱ میلیارد تومان و آموزش و پرورش ۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

وی به بحث بهداشت و درمان طبس اشاره کرد و گفت: طی 10 ماه گذشته به حوزه بهداشت ‌و درمان طبس اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که احداث بخش ناباروری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن بوده است.

 

رحیمی در خصوص فرودگاه شهدای طبس عنوان کرد: به منظور تامین روشنایی این فرودگاه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس تخصیص یافت.

 

 

 

 

کد خبر 1208565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha