همه مسؤولان برای حل مشکل آب همدان پای کار هستند

قاسمی فرزاد، با اشاره به کم آبی در همدان گفت: خوشبختانه همدلی خوبی در استان وجود دارد و همه در تلاش هستند این مشکل را رفع کنند و کار شبانه‌روزی در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» صبح امروز در اولین روز از هفته دولت در مراسم دیدار با نماینده ولی فقیه استان همدان گفت: همه ما جان بر کف سربازان ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون دست از پیروی و تلاش و حرکت پشت سر ایشان برنمی‌داریم.

استاندار همدان، افزود: در ایام و روزهایی هستیم که دشمنان قسم‌خورده ما تلاش می‌کنند سیاه‌نمایی کنند و وجهه حاکمیت را مشوش نشان دهند که این وظیفه ماست جهاد تبیین را در دستور کار داشته باشیم و اقداماتی که انجام می‌شود را بیان کنیم تا مردم بهتر متوجه خدمات شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران منشاء خیر و برکات زیادی بوده گرچه دشمنان سعی کرده‌اند بر آن سیاهی بکشند، اضافه کرد: مردم ما آگاه و پشت نظام مقدس هستند؛ امروز هیچ نظامی قدرت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ندارد و برای همه ما آشکار شده که دشمنان خیرخواه نیستند و به دنبال تجزیه و فروپاشی هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه آینده بسیار روشن است و امیدواریم بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم، افزود: دولت سیزدهم در یک سال گذشته ثابت کرده که تمام توان خود را به کار گرفته است تا به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به کم آبی در همدان عنوان کرد: خوشبختانه همدلی خوبی در استان وجود دارد و همه در تلاش هستند این مشکل را رفع کنند و کار شبانه‌روزی در این زمینه انجام می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه نمایندگان وزیر در کنار مدیران ما هستند تا برای رفع این مشکل کمک کنند، ادامه داد: در این هفته افتتاح بیش از ۷۵۰ پروژه با ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان و بیش از ۱۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که بخشی با کمک بخش خصوصی انجام می‌شوند.

در انتقال آب به همدان کار بزرگی در حال انجام است/  کار سریعتر پیش رود مشکل مردم حل شود

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز ضمن خیر مقدم اظهار کرد: توسعه روابط منطقه‌ای یکی از سیاست‌هایی است که می‌توانست به حل معضلات اقتصادی کمک کند و دولت سیزدهم طی یک سال به تمام استان‌ها سفر کرده که نشان از همان مردمی بودن آن است.

وی با بیان اینکه در طی یک سال گذشته دولت طرح‌هایی را اجرایی کرده و بدون هیچ اغماضی و برای مصلحت مردم وارد عرصه مذاکره شده که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد، گفت: در سفر به استان همدان روحیه مردمی رئیس جمهور را دیدیم و وقتی رئیس جمهور مردمی است مدیران نیز باید مردمی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این ایام فرصتی است تا دولت عقب‌ماندگی‌ها را علت‌یابی کند و وعده‌ها عملیاتی شوند، افزود: در استان نیز در مسئله مسکن و اشتغال عقب‌ماندگی داریم و باید در این زمینه ضمن آسیب‌شناسی فعالیت دوچندان شود.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مسئله آب مصوبه سال ۸۳ بوده و از آن سال پیش‌بینی شده همدان مشکل آب دارد، عنوان کرد: باید دید چرا تاکنون این کار جدی انجام نشده بود، پیش بینی نمی‌کردم آب سد تالوار را دولت حتی تا آبان ماه به همدان بیاورد و کاری که انجام شده کارستان است البته مردم مشکلاتی دارند و از قطعی‌ها ناراحت هستند و از دولت و مدیران نتیجه کار را می‌خواهند که امیدوارم به لطف خدا سریعتر محقق شود.

وی گفت: درست است کار شبانه‌روزی در زمینه آبرسانی به همدان انجام می‌شود اما تا نتیجه کار نرسد مردم انجام اقدامات را حس نخواهند کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دولت‌ها باید خود را به شاخصه دولت کریمه که متعلق به حضرت ولیعصر(عج) است نزدیک کنند، اظهار کرد: باید عملکرد دولت‌ها باعث عزت نظام و تقویت ارزش‌ها شود.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه دولت اسلامی یعنی دولت کریمه تأکید کرد: هرآنچه دولت به ارزش‌ها، فرهنگ‌ها، سنت‌ها و ارزش‌های اسلامی توجه کند دولت کریمه محقق شده و دولت باید بستر لازم برای حفظ کرامت اسلامی فراهم کند.

وی ابراز کرد: در اجرای هدفمندی یارانه کسی مشکلی نداشته اما نواقصی ایجاد شده که خیلی با دولت کریمه سازگار نیست و در عرصه اقتصاد باید کرامت دولت حفظ شود، دولتی که کرامت شهروندان را حفظ می‌کند مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد خوبی دارد و بنا دارد در مسیر دولت کریمه حرکت کند اما نقص‌هایی هم وجود دارد و باید رفع شود، اعلام کرد: وحدت و همدلی موجود کمک خواهد کرد که همه از مزایا بهره‌مند شوند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه میز خدمت کوتاه است و اگر فرد مدت آن را طولانی بداند کلاه سرش رفته است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مدت خدمت نهایت تلاش خود را به کار گیریم؛ مردم مشکل دارند و فرصت مغتنم شمرده شده و صادقانه خدمت کنیم که خداوند متعال برکت خواهد داد.

کد خبر 1208768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha