تلاش دولت برای احقاق حقوق دیپلماسی ایران قابل ستایش است

امام جمعه شهرستان ری گفت: تلاش دولت برای احقاق حقوق دیپلماسی ایران قابل ستایش است و اکنون نیز در تلاش است تا در مذاکرات حقی از ملت ایران پایمال نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دولت سیزدهم نمونه دولت مردمی است و مشاهده کردیم که رئیس جمهور به ۳۱ استان سفر و از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری کرد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه دولت سیزدهم در دیپلماسی و سیاست خارجی موفق عمل کرده است گفت: دولت ارتباطات بسیاری با کشورهای همسایه و منطقه برقرار کرده است و اکنون نیز در تلاش است تا در مذاکرات حقی از ملت ایران پایمال نشود.

 

امام جمعه شهرری عنوان داشت: اگر بنا است که توافقی انجام گیرد باید پایه دار و قوی باشد و کسی به خود اجازه ندهد که ایرادی بگیرد و عزت ما زیر سوال نرود و تحریم‌ها یکباره قطع شود.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: چهارم شهریور روز مبارزه با تروریسم اعلام شده و بی تردید مقصر اصلی آمریکا، اروپا و در میان کشورهای اروپایی فرانسه است، فرانسه بود که از منافقان جانی و کور دل حمایت کرد و امروز سر و صدا راه می‌اندازد که با تروریسم مبارزه می‌کنیم در حالی که به سرکردگان تروریست‌ها جا و پناه دادند از این رو در هر شرایطی ما نباید شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کنیم.

کد خبر 1209437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha